dimarts, 1 de maig del 2012

EL NOSTRE ANFÓS TORNA A LA COVA

Hola a tothom, el passat divendres alguns companys de 3er i 4rt amb els seus pares ens varen acompanyar a la Cova de les Llagostes a dur els habitants que encara teniem al nostre aquari de l'escola.

Ens varem acomiadar de tots ells i els varem amollar amb l'ajuda de n'Elisa dins aquaris més grans que el de l'escola.
En aquesta foto alguns companys de 3er amollaven una de les nostres raboses.
Aquestos aquaris tenen un bon sistema de refrigeració d'aigua, així que ara que arriba la calor, els peixos estaran millor que no al nostre de l'escola.
Llegirem una carta d'acomiadament per l'Anfós i els altres animalons.
Finalment ens ferem una foto de grup davant l'aquari on ara estarà l'anfós. Aquest estiu ja sabeu on visitar-lo!!!

Moltes gracies a tots per ajudar-nos!!!

Per cert, sabeu amb quin vell amic de l'aquari de l'escola compartirà l'espai?

7 comentaris:

Noelia ha dit...

Hola soc na Noelia i em va agradar molt llegir l´acomiadament per als nostres peixets.L´anfós,la rabosa,els caragolets i els crancs segur que estaven molt contents amb nosaltres però a sa Cova de ses Llagostes amb tanta d´aigua també estiran molt be i més fresquets. Adéu!!!

MARIO ha dit...

Hola soc en Mario i estic un poc trist pero ala vegada content perque
segur que l´aigua de sa cova de ses
llagostes estara mes freda i tambe
hi haurá mes espai per ells.
ADEU!!!

Lina ha dit...

Jo no vaig poder venir peró supos que l'animal que tambe estira amb ells es l'anfós (de l'any passat)

Adeu!!

iratxe ha dit...

Hola soc na Iratxe jo si que vaig poder anar, i vaig llegir un parraf.
Va ser molt divertit!!!!!!!!
ADEUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiktoria de la classe 3ra ha dit...

Bondia soc na Wiktoria, volia nomes dir que llo no vaig poder venir pero me enterat de tot perque na Noelia de 3ra ma dit. Quasi de tot e vist que tots esteu tristos i contents i teniu rao els peixos nostres, estan moooooolt be crec que be i supos que estan ve perque amb aquesta aigua no. Es moririen ni res bueno no tenen aquest tubets que nosaltres, teniem a l`aquari pero segur que el Anfos i tots els nostres peixos estarien be.

Victoria de 3ra ha dit...

bondia soc jo na Victoria de 3ra en aquet comentari que diu wiktoria de 3ra no soc jo pot ser que san equibocat uns nens o nesnes ara mateix bax posar un comentari.

Paula Lopez ha dit...

Hola tots els visitants del blog !!!
Jo si que se amb quin vell amic s'ha trobat l'anfós.S'ha trobat amb la xerneta que teniem l'any passat. M'agradaria que estes amb nosaltres!
Adeu!!!