dimecres, 7 de març del 2012

El diari de l'AQUARI!

Na Noelia i na Victoria, alumnes de 3rA, han començat un diari de l'aquari. La primera pàgina d'aquest diari la publicam al bloc.

  • L'anfós ballava i feia tombarelles i els crancs ballaven flamenc. Les castanyoles feien els mateixos moviments alhora.Quan l'anfós sent "Bajo el mar" baixa al fons de l'aquari. Data:22/2/12 11:30.
  • Avui hem vist que els cranquets movien les antenes alhora nosaltres moviem els dits igual...Ens parlaven!!! Data:23/2/12 11:30
  • El cabot nedava fent saltirons dins l'aigua com els conillets. L'anfoset no sabia que era un mirall i com que es reflectia en el vidre es pensava que era un altre anfós i s'hi donava caparrotades contra el vidre! Data: 24/2/12 11:30
  • Una castanyola ha baixat fent voltes fins el fons de la peixera. Són les dos i deu i hem vist que l'anfós ha mogut l'aleta i ens ha saludat. I l'estrella de mar estava quieta dalt d'una roca com si meditàs. Data: 24/2/12 14:10

Noelia i Victoria, 3rA

5 comentaris:

lina ha dit...

Quin misteri que els i deu passar????estan bojos???algu els hi ha ficat la pel.licula ''la sirenita''???es molt raro m'agradaria veureu te que ser divertit!!Adeu!!!!

iratxe ha dit...

Hola soc na iratxe el nostre aquari ultimament pareix una classe.Algun dia m'agradaria veure al anfos ballant.
ADEUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Victoria 3ra ha dit...

Bondia soc jo na Victoria lo que mes em va agradar hera que quan el anfos escoltaba sa musiqueta de na Ariel que deia bajo el mar pues el anfos o feia jajajajajaja, pero tambe un dia jo i na Noelia a viem vist que el anfos es veia al vidre perque jo li ensellaba el petshop de na Noelia pero na Noelia em va dir que no publicaria pero al final va dir que podia fer lo que volia pues adeu . Joan

Gabriela ha dit...

Bon dia soc na Gabriela,,,era de
3rA i ara soc de 4tA !!!!Que xuli
4tA !!!!:):):):)1:Els animals que em agradaven era:L'anfos...Segur que lla es molt gros tendra com a:6 metres o 12... 2:Llo estic molt contenta de que tingues na Margot a 3rA i ara que tinc ale Isaac.Adeu!!!!

Natalia ha dit...

Bona nit jo tenia un mero mes gran que aquest en el meu restaurant.Adeu fins un altre dia